Välkommen till Eriksdalstrafikskola

Priser för att ta körkort i Stockholm

Hos oss får du valuta för pengarna, oslagbara körkortserbjudanden och ovärderlig service och bemötande. Vi följer din resa från start till mål.

Körlektion a 60 min

1285:-

Obegränsade datatester

695:-

Digital körkortsutbildning

1795:-

Riskutbildning del 1

950:-

Riskutbildning del 2

2500:-

Handledarutbildning

595:-

Testlektion

395:-

Körlektionspaket

Ta körlektioner med eriksdalstrafikskola i Stockholm med teorimaterial iform av obegränsade datatester inkluderat. Riskutbildning del 1 och del 2 kan köpas till om så önskas.

Körlektionspaket 1

11,195:-

Körlektionspaket 2

16,495:-

Körlektionspaket 3

21,695:-

Körkortspaket

Välkommen till Eriksdals trafikskola i Stockholm här erbjuder vi en heltäckande och inspirerande körkortsutbildning för dig som ska ta ditt körkort. Våra körkortspaket innehåller allt du behöver för att nå ditt mål. Ta steget mot din körkortsdröm med Eriksdals trafikskola!

Körkortspaket 1

15,995:-

Körkortspaket 2

21,295:-

Körkortspaket 3

26,495:-

Vi hjälper dig som ska ta körkort i Stockholm

Hos oss lär du dig inte bara grundläggande körteknik utan också avancerade manövrar som utmanar och utvecklar dig som förare. Våra erfarna och kunniga trafiklärare ger dig individuell undervisning och anpassar sig efter dina behov för att hjälpa dig på bästa sätt.