Trafikskola Gullmarsplan

Vägen till körkortet börjar här

Trafikskola Gullmarsplan en trafikskola som har många år på nacken i brancshen. Vi förverkligar dina drömmar och riktar oss till alla er som vill ta B-körkort i områden kring Gullmarsplan.

Är du trött på att vara beroende av andra eller att lokaltrafiken inte räcker till längre då finns vi här för dig. Vi är din trafikskola Gullmarsplan som ser till att din dröm blir till verklighet, vi levererar körkortsutbildning av högsta kvalité där slutmålet är att du som elev ska känna dig trygg och säker bakom ratten samt att du ska åka härifrån med körkortet i handen.

Ta körkort Gullmarsplan

Har du funderat på att ta körkort så har du hittat helt rätt, skapa dig en känsla av frihet och ta steget nu varför vänta när vi på Eriksdals trafikskola Gullmarsplan står redo här för att hjälpa dig från start till mål.

Körkort – En känsla av frihet

Likt väl som att ett körkort skapar en känsla av frihet så kräver det även ett stort eget ansvar för att följa samhällets och trafikverkets krav på dig som medtrafikant. Med all vår erfarenhet och kunskap kan vi tillsammans se till att uppfylla dessa krav.

Om oss som trafikskola

Vi är en trafikskola i Stockholm som alltid sätter våra elever i fokus och låter våra elever utvärdera både sig själva och trafiklärarna efter varje avslutad lektion. Vi har trafiklärare som på ett väldigt pedagogiskt och tydligt sätt lär alla våra elever att köra bil på ett lugnt och säkert sätt, trafiksäkerhet är viktigt för oss och det är något vi jobbar hårt för.

Körskola Gullmarsplan

Att hitta en körskola i Gullmarsplan / Stockholm är inte på något sätt svårt eftersom att utbudet av trafikskolor är enormt, det som däremot kan verka svårt men desto viktigare är att man väljer rätt trafikskola, det är då vi på Eriksdals körskola i Gullmarsplan i Stockholm kommer in. Ett val att ta B-körkort hos oss kommer inte att göra dig besviken om du gillar kvalité och ett gott bemötande med bra kommunikation.

Här hittar du en körskola i Gullmarsplan som har ett stort driv och strävar efter att alla elever oavsett bakgrund eller svårigheter ska känna dig välkommen till oss. Vi har stor förståelse för människors olikheter och utefter det individanpassar vi din körkortsutbildning efter dina behov. Vi på Eriksdals trafikskola i Gullmarsplan genomför främst våra körkortsutbildningar på svenska men även engelska går bra om det känns tryggast för dig som elev.

Som ett led i att skapa trivsel hos oss så gör vi även efter varje lektion en utvärdering där vi tillsammans går igenom steg för steg vad vi har gjort under lektionen om hur det gått för dig. Du som elev kan även följa upp detta genom att logga in på elevcentralen, där vi ständigt fyller i utbildningskort om vad vi har gjort och gör en planering av vad som ska göras vid nästa tillfälle.Hos oss har du som elev inte några transportsträckor till våra övningsområden utan de sker i direkt anslutning till trafikskolan där vi börjar med grunderna.

Bäst trafikskola Gullmarsplan

Vårat sätt att jobba är att sikta högt och strävar ständigt efter att vi ska vara ett förstahands val för alla som letar efter körskola runt om i Stockholm främst runt Södermalm, Gullmarsplan och Globen men även alla andra platser i Stockholm.

För att nå våran vision om att vara bäst så krävs det hårt arbete med stort fokus vid varje körtillfälle för både dig som elev såsom oss som trafiklärare. Våran teori är att genom detta arbetssätt kommer kunna genomföra körkortsutbildningen på bästa och det mest effektivaste sätt som är tänkbart.

Det kommer även genom en god kommunikation mellan trafikläraren och eleven medföra en större trygghet och lugn därmed ökar din prestationsförmåga avsevärt. Hos oss gör vi alltid vårt yttersta för att drömmen om körkort ska bli till verklighet och så bra som möjligt på alla plan det vill säga att vi ständigt strävar efter att vår bedömning ska vara trovärdig.

Med andra ord så fort vi ser potentialen till att du skulle kunna klara av en uppkörning så kommer vi på trafikskolan att påtala det för dig att enligt våran bedömning anser vi att du är redo att boka tid för teoriprov och körkortsprov som i regel görs på trafikverket i Farsta dock görs teoriprovet i Stockholm city.

Eriksdals trafikskola Gullmarsplan levererar alltid körkortsutbildningar på toppnivå med stor kvalitet och tar din utbildning till en ny dimension. Vi ser till att du som elev alltid får återkoppling under din körkortsutbildning.